Úvodní stránka / ICT a vše kolem / Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Autor: Jaroslav Mašek

Hned v polovině září jsem to musel vyřešit. Vrátili jsme se právě z adaptačního kurzu, na kterém jsem pořídil přes 200 fotografií a k tomu asi 50 videí (na jejich sdílení se detailněji podíváme v příštím dílu), a ty jsem se chystal svým žákům nasdílet.

Platformy pro sdílení fotografií

Okamžitě mě napadly dvě velké platformy, které mám se sdílením fotografií spojeny. Flickr a Google Fotky. Vyžadoval jsem od nich v podstatě jen tři věci: jednoduchost, přehlednost a bezpečnost.

Na poslední z vyjmenovaných kritérií jsem přitom kladl největší důraz. Od samého počátku jsem nechtěl, aby fotografie a videa s mými patnáctiletými žáky visela veřejně na internetu a mohl je kdokoliv vidět.

…..

Celý článek naleznete ZDE.

Zdroj:

MAŠEK, Jaroslav. Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie. Metodický portál: Články [online]. 24. 04. 2019, [cit. 2019-04-29]. Dostupný z WWW: <https://spomocnik.rvp.cz/clanek/22060/TRIDNI-UCITEL-20-–-DIL-3-FOTOGRAFIE.html>. ISSN 1802-4785.

O Petra Řezáčová

Petra Řezáčová
V roce 2003 absolvovala Fakultu strojní, ZČU v Plzni, obor strojírenská technologie a v roce 2007 ČVUT v Praze, obor učitelství odborných předmětů. Od roku 2011 studuje doktorské studium na Fakultě strojní v Plzni. V roce 2003 byla zaměstnána na VOŠ a SPŠ Strakonice jako učitelka odborných technických předmětů a od roku 2010 pracuje ve firmě BOXED s.r.o. jako školitelka.

Zanechte komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Vzdělávání ITveSkole.cz

  • Jsme akreditovanou vzdělávací institucí s více než 100 programy a proškolili jsme již přes 10.000 pedagogů ze stovek škol.

    Číst více »

Katalog řešení

  • Inspirujte se a prohlédněte si katalogy našich partnerů, které jsou plné cenově dostupných řešeních vedoucí k inovaci výuky ve školách.

    Číst více »

Aktivity, konference

  • Odborné konference věnované informačním a komunikačním technologiím a jejich využití ve vzdělávání.

    Číst více »

Rolovat na počátek