Autor: Jaroslav Mašek
O tom, proč učit hybridně, jsem psal v minulém článku. Další otázkou, která logicky následuje, je jak. Mohl bych to opět celé pojmout teoreticky, otázka jak si však zaslouží praktický přístup. Popíšu vám tedy raději, jak konkrétně realizujeme hybridní výuku u nás na škole a jaké modely a přístupy plánujeme v tomto školním roce aplikovat.
Úvodem je nutné zmínit, že naše škola používá řešení Microsoft 365 (dříve Office 365). Nepřestávejte však číst, pokud používáte G Suite for Education či jiná řešení. Principy, které budu popisovat, platí obecně.
V tomto článku se detailně podíváme na první, přípravnou fázi, ve které jsme, v rámci našeho realizačního týmu, vytvořili základní koncepci a detailní strategii v závislosti na různých scénářích a variantách hybridní výuky.
Výrazem Tým se v tomto článku myslí konkrétní vzdělávací prostředí vytvořené na platformě Microsoft Teams v rámci Microsoft 365 pro školy….
Celý článek naleznete ZDE.
——————————————————————————————————————————————————————
Zdroj: MAŠEK, Jaroslav. Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava. Metodický portál: Články [online]. 09. 09. 2020, [cit. 2020-09-09]. Dostupný z WWW: <https://spomocnik.rvp.cz/clanek/22596/JAK-UCIT-HYBRIDNE-–-CAST-1-KONCEPCE-A-PRIPRAVA.html>. ISSN 1802-4785.