Úvodní stránka / iTřídastrana 5

iTřída

Původní český výukový systém iTřída nabízí e-learningový nástroj určený pro pedagogy, žáky i jejich rodiče pro přímou i nepřímou výuku. Učitel může v modulu iTřída zadávat studentům výukové materiály, úkoly nebo testy. Může rovněž studentům psát vzkazy, zprávy a informace, vyvolávat diskuze a brainstormingy. Prostředí iTřída je provázáno s portálem DUMy.cz, kde je pro všechny uživatele k dispozici více než 130.000 výukových materiálů.

iTrida

 

  • Přednosti
  • Popis
  • Vlastnosti

Přednosti 

  • Plně hostované cloud řešení přístupné prostřednictvím webového prohlížeče

  • Možnost provozování na jakékoli platmormě operačního systému
  • Zřízení je pro školy zdarma
  • iTřída je provázána s více než 130.000 digitálními učebními materiály
  • Pravidelné on-line bezplatné webináře k prostřední iTřída Webinare.Dumy.cz

  • Bezplatná podpora uživatelům prostřednictvím moderovaných diskuzí Diskuze.Dumy.cz a informační infolinky 800880990
  • Možnost implementace a konfigurace prostředí na míru

  • Možnost odborné kontroly všech uživateli vkládaných výukových materiálů

Popis

Prostředí iTřída je plně česky lokalizované, je přístupné prostřednictvím webového prohlížeče z kteréhokoliv místa připojeného k internetu. Jednotliví uživatelé mají své jedinečné hesly chráněné účty. Prostředí umožňuje snadnou tvorbu skupin (tříd), snadné řízení výuky i získání zpětné vazby. Součástí prostředí je nástroj pro tvorbu interaktivních materiálů. Součástí je online úložiště vzdělávacích materiálů.

Vlastnosti

Snadné vkládání výukových objektů
Učitel se může snadno vkládat do prostředí iTřídy materiály, internetové odkazy, obrázky nebo videa.

Snadná tvorba testů a anket
Učitel se může snadno vytvářet testy nebo ankety a zadávat je žákům. Prostřednictvím přehledného seznamu se může k testům vracet, upravovat je a zadávat je opětovně.

Záznam všech interakcí a postupů při výuce a v komunikaci se žáky
Učitel se může kdykoliv vrátit v čase a zjistit, kdy a jak bylo učivo probráno (zadáno v rámci jednotlivých úkolů). Zároveň má možnost prezentovat způsob výuky (zadaných úkolů) rodičům a vedení školy.

Jako trvalý a nesmazatelný zápisník úkolů a projektů, ke kterému mají přístup žáci i učitelé.
Výhoda, kterou ocení učitelé i rodiče žáků. Učitel má jasný důkaz o zadaném úkolu, který již není nutné nikam zapisovat. Rodiče mají jistotu, že dítě nezapomnělo na žádný s úkolů. Žáci se už nemohou vymlouvat, že nedostali zadání, nebo je ztratili. Modul je přístupný vždy a odkudkoliv, kde je dostupný internet PC, z tabletu i telefonu s datovým připojením.

Kvalitní doučovací nástroj, kde může učitel zadávat materiály k doučení konkrétní látky konkrétním žákům.
Velmi snadno zde mohou učitelé zadat a i kontrolovat doučování žáků. Stejně tak mají možnost rodiče o doučování skrze tento nástroj požádat.

Vzdělávání krátkodobě i dlouhodobě nemocných žáků a žáků s individuální vzdělávacím plánem.
Tento přínos ocení ti učitelé, kteří pracují s žáky dlouhodobě nemocnými, nebo s těmi, kteří mají individuální vzdělávací plán. Žák má možnost kdykoliv se připojit a vypracovat jakýkoliv úkol. Může sledovat a vyhotovovat aktuální úkoly, které plní jeho třída, a nezameškat příliš velké množství látky. Mimo to jej může učitel i testovat a tak ověřovat, zda danou látku při samostudiu zvládl.

Zaujala Vás iTřída?
Pro více informací volejte 800 880 990 nebo piště na e-mail obchod@boxed.cz 

Projekt Otazníky zdraví

Projekt Otazníky zdraví

Ve školním roce 2014/2015 uskutečňovala firma Boxed na vybraných školách projekt Otazníky zdraví – možnosti zvyšování zdravotní gramotnosti dětí a mládeže (registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/53.0008) zaměřený na problematiku ochrany a podpory zdraví, která je nedílnou součástí školních vzdělávacích programů.  Pro semináře Zdravé zuby a Otazníky cyklisty, ...

Číst více »

Začlenění Merkuru do Výzvy č. 57 je správné a ideální rozhodnutí

Začlenění Merkuru do Výzvy č. 57 je správné a ideální rozhodnutí

Projekty podporující polytechnické vzdělávání podávané v rámci výzvy č. 57 zvolna spějí ke konci. Správně řečeno, končí období, po kterou měly být na školách všechny aktivity požadované výzvou realizovány. Nadále se ukazuje, že přístup společnosti ITveSkole.cz, o.p.s., kdy je škole nabídnuto ...

Číst více »

Jak zvládnout monitorovací zprávu v projektech?

Jak zvládnout monitorovací zprávu v projektech?

Realizace vašich projektů je v plném proudu. Věříme, že se vám naplňování výstupů úspěšně daří. Termín ukončení obou šablonových projektů v rámci Výzev 56 a 57 je nejpozději k 31. 12. 2015. Již nyní je dobré myslet na vytváření závěrečných monitorovacích zpráv, které ...

Číst více »

Vzdělávání v oblasti rozvoje technických dovedností bylo zahájeno

Vzdělávání v oblasti rozvoje technických dovedností bylo zahájeno

Dne 6. 10. 2015 proběhl v Liberci první veřejný kurz zaměřený na rozvoj technických dovedností žáků v rámci Výzvy č. 57, který uspořádala pro pedagogy společnost ITveSkole.cz, o.p.s. Přítomní učitelé se seznámili s projektem. Společně byly řešeny pedagogické metody, které souvisí s podporou technického ...

Číst více »

Vzdělávání ITveSkole.cz

  • Jsme akreditovanou vzdělávací institucí s více než 100 programy a proškolili jsme již přes 10.000 pedagogů ze stovek škol.

    Číst více »

Katalog řešení

  • Inspirujte se a prohlédněte si katalogy našich partnerů, které jsou plné cenově dostupných řešeních vedoucí k inovaci výuky ve školách.

    Číst více »

Aktivity, konference

  • Odborné konference věnované informačním a komunikačním technologiím a jejich využití ve vzdělávání.

    Číst více »

Rolovat na počátek